Novinky
UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY
Naše firma poskytuje pouze kompletní sety krabiček (snídaně + dopolední svačina + oběd + odpolední svačina + večeře) a obědy ve variantách 5000KJ a 7000KJ při minimální objednávce 5 ks na jedno místo.
VYNECHÁVÁNÍ POTRAVIN
Bohužel nejsme schopni vynechávat z jídel určité potraviny, ani za poplatek. Za prvé se tak mění energetická a výživová hodnota jídel, za druhé u vařených jídel to mnohdy není možné. Děkujeme za pochopení.
ROZVOZ VŽDY ZDARMA PO PLZNI A OKOLÍ VČETNĚ ROKYCAN!!!
Jídlo Vám přivezeme zdarma po Plzni a okolí (do cca 10 km) a do Rokycan Rokycan  i při nejmenší možné objednávce ( týden)
PLAŤTE STRAVENKAMI!
U nás můžete platit krabičkovou dietu stravenkami i dárkovými poukázkami. U dárkových poukázek (flexi pass, dárkový pass atd.) jsme však nuceni připočítat si 13% manipulační poplatek.

 

Aktuální jídelníček
Pondělí, 17.12.2018
snídaně:
šunková pěna, celozrnné pečivo, zelenina (alergeny: mléko, lepek)
svačina I.:
banán
oběd:
pečené kuřecí stehno s červeným zelím a bramborovými noky (alergeny: lepek, mléko, vejce)
svačina II.:
balkánská pomazánka, rýžový chlebíček (alergeny: mléko)
večeře:
špagety s tuňákem a olivami (alergeny: lepek, mléko, ryby)

Jak na hubnutí

Problémy,které mají lidé se svojí váhou,  mívají celou řadu příčin a mnohdy jich působí hned několik najednou. Často jde o důsledek dietní chyby, případně nesprávný stravovací  režim vůbec (ať už jde o výběr a skladbu potravin či dobu jejich konzumace), oslabení imunitního systému v důsledku nedoléčeného nachlazení, nadměrný trénink s nedostatečnou regenerační fází, opačně sedavé zaměstnání a v neposlední řadě zákeřný a všudypřítomný civilizační zabiják – stres.

Zdravá strava a správné návyky

Hlavním předpokladem každého úspěšného  hubnutí je zdravá a vyvážená strava. Naše krabičková dieta je ukázkovým příkladem právě tohoto způsobu hubnutí . Jídlo je sestavováno tak, aby obsahovalo ideální poměr sacharidů, tuků a bílkovin

Abyste dosáhli co nejlepšího výsledku, je nutné dodržovat i další zásady ve stravování:

  • jezte pravidelně 5 porcí denně. Mezi jídly dodržujte rozestup 2 -3 h.
  • snídejte nejlépe do 1 hodiny po probuzení
  • vypijte denně alespoň 2 litry neslazených tekutin ( voda, neslazené čaj). Nápoje s obsahem kofeinu se do denního příjmu tekutin nepočítají
  • kávu pijte nejlépe černou bez cukru, mějte na paměti, že pokud si dáte např. Café Latte, zvýší se Vám denní příjem o cca 400KJ
  • vynechejte alkohol - pokud Vás k tomu nutí např. společenské povinnosti, pijte pouze v malém množství bílé víno (u žen ne více než 0,2 l denně)
  • vyhýbejte se sladkým jídlům, chutě na čokoládu zažeňte raději kouskem ovoce
  • nejezte těsně před spaním (mezi posledním jídlem a spánkem dodržujte rozestup alespoň 3 hodiny)

Zdravý životní styl

Má-li to vše fungovat k vaší plné spokojenosti, musíte tělu  pečlivý, pozorný a dokonalý servis. Kromě již zmíněného zdravého stravování jde také o pohybovou aktivitu.  Ne nadarmo Američané tvrdí, že je lepší být „fat but fit“ než „slim but unfit“ . Bez pohybu nebude správě fungovat metabolismus, nenastartujete efektivní termogenezi a spalování tuků, nevybudujete si tolik potřebnou aktivní svalovou tkáň ani nevyvoláte sekreci endorfinů. Tělo je zkrátka na pohyb vybaveno a zařízeno a přímo po něm prahne, a to minimálně v dávce 10tisíc kroků denně, což odpovídá zhruba 45min. ve fitku.

| dotazy, kontakt: Mgr. Karolína Daňková | tel.: +420 731 454 611 | email: krabicky-plzen@seznam.cz
(C) 2011 trueScan - tvorba a správa WWW