Novinky

Z kapacitních důvodů bohužel momentálně až do odvolání nepřijímáme žádné nové objednávky. Nevyplňujte nám prosím objednávkový formulář, opravdu teď nejsme schopni vyhovět Vašim požadavkům. Děkujeme za pochopení.

Nové objednávky, stejně tak jako prodloužení těch stávajících, je nutné poslat minimálně 3 dny předem. Např. novou objednávku od pondělí je nutné poslat nejpozději do pátku do 12:00.


ROZVOZ VŽDY ZDARMA PO PLZNI A OKOLÍ VČETNĚ ROKYCAN!!!
Jídlo Vám přivezeme zdarma po Plzni a okolí (do cca 10 km) a do Rokycan Rokycan  i při nejmenší možné objednávce ( týden)
PLAŤTE STRAVENKAMI!
U nás můžete platit krabičkovou dietu stravenkami.

Recyklace plastu:

Naše firma nabízí zpětný sběr čistých plastových obalů určených k recyklaci. V případě zájmu kontaktujte rozvozce.

 

 

Aktuální jídelníček
Pátek, 22.01.2021
snídaně:
celozrnný toast s šunkou a vajíčkem (alergeny: vejce, mléko, lepek)
svačina I.:
čerstvé ovoce
oběd:
kuřecí na paprice s těstovinami (alergeny: mléko, vejce, lepek)
svačina II.:
hermelín s mrkvovými špalíčky (alergeny: mléko)
večeře:
krůtí roláda se sušenými rajčaty s bretaňskou zeleninou

Jak na hubnutí

Problémy,které mají lidé se svojí váhou,  mívají celou řadu příčin a mnohdy jich působí hned několik najednou. Často jde o důsledek dietní chyby, případně nesprávný stravovací  režim vůbec (ať už jde o výběr a skladbu potravin či dobu jejich konzumace), oslabení imunitního systému v důsledku nedoléčeného nachlazení, nadměrný trénink s nedostatečnou regenerační fází, opačně sedavé zaměstnání a v neposlední řadě zákeřný a všudypřítomný civilizační zabiják – stres.

Zdravá strava a správné návyky

Hlavním předpokladem každého úspěšného  hubnutí je zdravá a vyvážená strava. Naše krabičková dieta je ukázkovým příkladem právě tohoto způsobu hubnutí . Jídlo je sestavováno tak, aby obsahovalo ideální poměr sacharidů, tuků a bílkovin

Abyste dosáhli co nejlepšího výsledku, je nutné dodržovat i další zásady ve stravování:

  • jezte pravidelně 5 porcí denně. Mezi jídly dodržujte rozestup 2 -3 h.
  • snídejte nejlépe do 1 hodiny po probuzení
  • vypijte denně alespoň 2 litry neslazených tekutin ( voda, neslazené čaj). Nápoje s obsahem kofeinu se do denního příjmu tekutin nepočítají
  • kávu pijte nejlépe černou bez cukru, mějte na paměti, že pokud si dáte např. Café Latte, zvýší se Vám denní příjem o cca 400KJ
  • vynechejte alkohol - pokud Vás k tomu nutí např. společenské povinnosti, pijte pouze v malém množství bílé víno (u žen ne více než 0,2 l denně)
  • vyhýbejte se sladkým jídlům, chutě na čokoládu zažeňte raději kouskem ovoce
  • nejezte těsně před spaním (mezi posledním jídlem a spánkem dodržujte rozestup alespoň 3 hodiny)

Zdravý životní styl

Má-li to vše fungovat k vaší plné spokojenosti, musíte tělu  pečlivý, pozorný a dokonalý servis. Kromě již zmíněného zdravého stravování jde také o pohybovou aktivitu.  Ne nadarmo Američané tvrdí, že je lepší být „fat but fit“ než „slim but unfit“ . Bez pohybu nebude správě fungovat metabolismus, nenastartujete efektivní termogenezi a spalování tuků, nevybudujete si tolik potřebnou aktivní svalovou tkáň ani nevyvoláte sekreci endorfinů. Tělo je zkrátka na pohyb vybaveno a zařízeno a přímo po něm prahne, a to minimálně v dávce 10tisíc kroků denně, což odpovídá zhruba 45min. ve fitku.

| dotazy, kontakt: Mgr. Karolína Daňková | tel.: +420 731 454 611 | email: krabicky-plzen@seznam.cz
(C) 2011 trueScan - tvorba a správa WWW